سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

مهر 93 - دنیای فوتبال
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابزار وبلاگ

مسی ، چه انفجاری

 

لیونل مسی

لیونل مسی

به گزارش ورزش 11 : تیم فوتبال بارسلونا در این فصل توانسته است 12 بار دروازه حریفان را در 5 مسابقه خود ( 4 بازی در لالیگا و یک بازی در لیگ قهرمانان ) باز کند .

 

از میان این 12 گل لیونل مسی در 9 گل بصورت مستقیم تاثیر گذار بوده است. مسی توانسته 3 بار دروازه حریفان را باز کند( دو گل به الچه و یک گل به لوانته) و 6 پاس گل برای هم تیمی های خود مهیا کند که شامل یک پاس گل به ساندرو در برابر ویارئال ، دو پاس گل به نیمار در برابر اتلتیک بیلبائو ، یک پاس گل به پیکه در برابر آپوئل و دو پاس گل به نیمار و ساندرو در برابر لوانته بود .علاوه براین او توانست با پنالتی اخراجی که در برابر لوانته بدست بیارد کار تیم خود را با یک یار بیشتر برای رسیدن به چهارمین پیروزی متوالی هموار تر کند اگر چه که پنالتی تبدیل به گل نشد.



او همچنین تنها بازیکن لوییز انریکه بوده است که در تمام بازی ها به صورت کامل توانسته است حضور داشته باشد .



لئو مسی اکنون در مرز رسیدن به 400  گل باشگاهی و ملی قرار دارد . بنابراین بازی فردا شب در برابر مالاگا می تواند یادآور یکی دیگر از روزهای خاص لئو برای شما باشد .

 

او از زمانیکه از اکتبر 2004 برای بارسا در دربی در برابر اسپانیول در استادیوم المپیک به میدان رفت توانسته است 357 گل رسمی باشگاهی در لالیگا ، کوپا دل ری ،چمپیونزلیگ ،سوپر کاپ اسپانیا و اروپا و جام باشگاه های جهان به ثمر برساند .علاوه بر این گل ها او 42 گل ملی نیز در جام جهانی ، کوپا آمریکا ، مقماتی آمریکای جنوبی و دیدارهای دوستانه به ثبت برساند و در مجموع 399 گل شمار گل های او در سن 27 سالگی برای این اعجوبه ی آرژانتینی میباشد .

 

شمارش معکوس برای رسیدن به رکورد تلمو زارا

 

اگر چه مسی در مرز رسیدن به 400 گل قرار دارد اما رکورد دیگری نیز در آستانه فتح شدن توسط او وجود دارد و آن رکورد تلمو زارای افسانه ای است که توانسته بود 251 گل در لالیگا برای بیلبائو به ثمر برساند . مسی اکنون 246 گله است و تنها 5 گل با رکورد زارا فاصله دارد . رکوردی که دیر یا زود توسط او شکسته خواهد شد .

 

لئو مسی می تواند در یک ماه آینده و شاید کمتر از آن در بازی های پیش رو در برابر مالاگا ، گرانادا رایو وایکانو و ایبار این رکورد را از آن خود کند و درست در آستانه بازی ال کلاسیکو در 25 اکتبر به به عنوان بهترین گلزن تاریخ لالیگا خود نام خود را ثبت کند .




تاریخ : پنج شنبه 93/7/3 | 11:17 صبح | نویسنده : sajjad | نظر

  • تپل خان
  • فور باکس
  • بک لینک
  • آرزوی سفر