سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

خرداد 93 - دنیای فوتبال
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابزار وبلاگ




تاریخ : شنبه 93/3/24 | 11:56 عصر | نویسنده : sajjad | نظر

زندگینامه: دیگو فورلان (1979-)


دیگو فورلان (Diego Forlán) در سال 1979 در مونت ویدئو اروگوئه به دنیا آمد

وی در خانواده‌ای فوتبالیست به دنیا آمد به طوری که پدر و پدر بزرگش نیز از فوتبالیست‌های صاحب نام اروگوئه هستند.

پدرش پابلو فورلان در 2 جام جهانی 1966 و 1970 برای تیم ملی کشورش به میدان رفته است.

فورلان در زمین فوتبال در پست مهاجم بازی می‌کند و فوق‌العاده تکنیکی است و از شم گلزنی بسیا بالایی برخوردار می‌باشد.

وی در ابتدا در تیم‌های پنارول، دانوبیو و ایندپندنت بازی کرد و پس از درخشش، با تیم‌های سطح اول اروپا قرارداد امضا کرد.

فورلان در باشگاه ایندپندنت از سال 1988 تا 2002 حضور داشت و 80 بار برای این تیم به میدان رفت و 37 گل به ثمر رساند.

بعد از درخشش در این تیم و زدن گل‌های حساس، در سال 2002 به لیگ برتر رفت و به خدمت تیم منچستر یونایتد درآمد و 2 سال قرارداد امضا کرد.

دیگو فورلان در طول 2 سال 63 بازی برای منچستر انجام داد و 10 گل زد و سال 2004 به اسپانیا رفت و در لالیگا با تیم ویارئال قرارداد 3 ساله بست.

وی 106 با برای ویارئال به میدان رفت و 54 گل به ثمر رساند و سال 2007 به تیم اتلتیکو مادرید نقل مکان کرد.

دیگو فورلان 2 بار برنده جایزه کفش طلای اروپا شده است.

فورلان از سال 2002 در تیم ملی کشورش بازی می کند و تا پایان جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی 69 با به میدان رفت و 29 گل برای تیم کشورش به ثمر رساند.

وی در جام جهانی 2010 یکی از مهره‌های موثر تیم کشورش بود و با به ثمر رساند 5 گل، 2 پاس گل، زدن 32 شوت به دروازه حریف و 309 پاس، یکی از بهترین بازیکنان تیم اروگوئه و جام بود.




تاریخ : شنبه 93/3/24 | 11:54 عصر | نویسنده : sajjad | نظر

** لوئیز سوارز، (اروگوئه)

زدن گل با دست و اخراج در جام جهانی 2010 یکی از کوچکترین کارهای لوئیز سوآرز بود که بعد از آن با محرومیت به خاطر صحبت‌های نژادپرستانه مقابل پاتریک اورا بازیکن منچستر یونایتد، کتک زدن حریف و بسیاری حرکات خشونت‌آمیز دیگر ادامه پیدا کرد.
هر چند سوارز بعد از آخرین محرومیت خود به خاطر گاز گرفتن بازیکن حریف در جریان بازی، تمام حرکات قدیمی را کنار گذاشت و با گل‌های خود لیورپول را به رده دوم جدول لیگ برتر انگلیس رساند.
سوارز 31 گل در 33 بازی زد و بعد هم در مصاحبه با اسپورتزایلوستریتد تأکید کرد که قصد دارد تصویر خود به عنوان پسر بد را از بین ببرد.
سوارز با ترکیبی از خصوصیات خوب بازی و خاطرات بد از حرکات حاشیه مسابقه، در این دوره برای اروگوئه بازی می‌کند.

**آنتونیو کاسانو، (ایتالیا)

این اولین جام جهانی کاسانو بعد از عضویت غیرممتد 10 ساله در تیم ملی ایتالیا است، کاسانو 31 ساله یکی از بهترین فصل‌های خود را در ایتالیا گذراند و از شرایط بعد از عمل جراحی قلب خود در سال 2012 دور شد.
وی یکی از معدود بازیکنانی است که در غیاب زلاتان ابراهیموویچ کلمه اختصاصی خود "کاساناتا" را دارد کاپلو سرمربی سابق رم آن را اختراع کرد و با این کلمه به انفجارهای ناگهانی و سرکشی‌های وی اشاره داشت.
روابط اجتماعی نامناسب وی از دیگر ویژگی‌های بازیکن ایتالیا است.
کاسانو بعد از سکته قلبی در سال 2012 تا حدودی آرام شده و برای جام جهانی از وزن خود هم کرده است.

** ماریو بالوتلی، (ایتالیا)

بالوتلی با وجود تنها 23 سال، تاریخچه‌ای از "کاساناتا" دارد.
بالوتلی در دوران بازی در منچستر سیتی بارها با داستان‌های مختلف سروصدا به پا کرد.
یک بار با آتش زدن حمام خانه‌اش و بار دیگر با خبر پوشیدن لباس بابانوئل و رانندگی در شهر منچستر که مورد دوم واقعی نبود.
با این وجود بالوتلی یکی از بهترین مهاجمان جوان اروپا است و در مسابقات یورو 2012 نیز بسیار شاخص بود، وی ایتالیا را به عنوان یکی از بهترین گلزنان تورنمنت به فینال رساند هر چند بعد از آن به میلان نقل مکان کرد و با به دنیا آمدن دخترش کمی آرامتر شد.
بالوتلی هم مانند سوارز همیشه دردسر را جذب می‌کند و اگر شخصاً در ماجرای دست نداشته باشد سایرین برای وی داستان درست می‌کنند.

** سرجیو راموس، (اسپانیا)  

یکی از نفرات کلیدی اسپانیا در جام جهانی 2010 و دو قهرمانی جام ملت‌های اروپا، در تیم رئال مادرید رکورد جالبی با بیشترین تعداد کارت قرمز دریافتی در تاریخ باشگاه دارد، راموس همچنین یک جام قهرمانی را به زیر اتوبوس انداخت و گاهی پنالتی‌های بسیار مهمی را از دست می‌دهد.
اما مدافع مادرید در این فصل مانند یک جاودگر ظاهر شد علیرغم تنها شش گل در طول فصل (که با توجه به پست مدافع طبیعی است) در بازی‌های آخر فصل و به خصوص فینال لیگ قهرمانان با یک گل حیاتی بسیار مؤثر عمل کرد، با این عملکرد راموس به عنوان یکی از کاندیداهای بهترین بازیکن سال در نظر گرفه می‌شود و عملکرد قوی در جام جهانی کمک بزرگی به این موضوع می‌کند.
راموس ممکن است گل منجر به برد تیم را بزند، به خاطر برخورد، حریف اخراج شود و در نهایت جام قهرمانی را نابود کند!

** کولو توره، (ساحل عاج)

قبل از هر چیز کولو توره به تازگی از بیماری مالاریا (برای دومین بار) خلاص شده است، ضمن اینکه یکی از بدترین گل به خودی‌های امسال را به ثمر رسانده و گزارش شده است که گاهی خود را به جای یک فروشنده ماشین به نام "فرانکو" جا می‌زند! با این وجود وی یکی از دوست‌داشتنی‌ترین بازیکنان فوتبال باقی مانده است.
این جام جهانی با توجه به 33 ساله شدن توره احتمالاً آخرین جام وی خواهد بود و مطمئناً تلاش زیادی برای به یاد‌ماندنی کردن مسابقات نشان می‌دهد.

** دیوید لوئیز، (برزیل)

یک مدافع، یک هافبک و یک منبع جذب آشوب، لوئیز توانایی انجام هر کاری را دارد و البته اغلب اوقات تلاش می‌کند که تمام این کارها را در یک زمان انجام دهد.
گری نویل در مورد او می‌گوید: لوئیز به شکلی بازی می‌کند که انگار یک پسر بچه 10 ساله در پلی استیشن کنترلش می‌کند این یکی از نزدیکترین نظرات به بازی لوئیز به شمار می‌رود.
لوئیز با استعدادی فوق‌العاده امکان زدن گل به دروازه هر دو طرف در جریان بازی را دارد ممکن است به طور تصادفی یک نفر را مصدوم کند و هر جای خالی چمن در ورزشگاه را بپوشاند.!

** جیمز میلز، (انگلیس)

میلز گاهی به خاطر بی مزه بودن خود مورد تمسخر قرار می‌گیرد و حتی یک رکانت توییتر؟ با عنوان جمیز میلز خسته کننده ساخته شده است که شنیده می‌شود میلز به دنبال پیدا کردن سازنده این رکانت هم هست.
با این وجود این چهره خسته کننده تنها یک پوشش است و زمانی که میلز وارد زمین فوتبال می‌شود به شکلی بازی می‌کند که خلاقیت از آن می‌بارد این جام جهانی فرصت خوبی برای نشان دادن این جنبه از بازی ملی پوش انگلیس خواهد بود.

انتهای پیام/




تاریخ : شنبه 93/3/24 | 11:51 عصر | نویسنده : sajjad | نظر
تاریخ : چهارشنبه 93/3/21 | 12:40 عصر | نویسنده : sajjad | نظر

لحظه به لحظه با جام جهانی 2014 برزیل همراه سایت ورزش 11

جام جهانی 2014 برزیل

جام جهانی 2014 برزیل

سایت ورزش 11 با راه اندازی صفحه اختصاصی جام جهانی 2014 برزیل برای شما کاربران عزیز این امکان را فراهم آورده است تا از آخرین اخبار و اتفاقات جام جهانی مطلع شوید.

با بکار گیری از آخرین تکنولوژی در طراحی سایت به جرات می توان گفت بخش جام جهانی در پوشش مناسب خبری و تصویری یکی از بهترین و کامل ترین سایت های ایران می باشد. عوامل سایت ورزش 11 با استفاده از کادری مجرب، به صورت شبانه روزی بر روی این قسمت کار خواهند کرد تا شما از آخرین اتفاقات این رویداد مهم با خبر شوید و امیدواریم که در طول برگزاری رقابت های جام جهانی از این بخش رضایت کافی را داشته باشید و لذت ببرید.

همچنین شما می توانید با ارسال نظرات خود از طریق ارتباط با ما در هر چه بهتر شدن این سایت ما را یاری فرمائید.

 

معرفی بخش های مختلف صفحه اختصاصی جام جهانی 2014 برزیل

اخبار

با وارد شدن به صفحه اختصاصی جام جهانی و رفتن به بخش اخبار می تواند آخرین خبرهای جام جهانی 2014 برزیل را دنبال کنید.

اخبار جام جهانی

تیم ها

در این بخش 32 تیم حاضر در جام جهانی 2014 برزیل قرار دارند با انتخاب تیم ملی مورد نظرتان می توانید از اخبار، تاریخچه، گالری عکس، ویدئو و اطلاعات هر تیم بهره ببرید. (به طور مثال با انتخاب تیم ملی ایران می توانید اخبار مرتبط با ایران را مشاهده کنید.)

تیم های جام جهانی

 

بزودی در این بخش بازیکنان تیم های حاضر در جام جهانی آماده خواهد شد.

بازی ها

در این بخش می توانید اطلاعات 64 دیدار جام جهانی را مشاهده کنید. مانند ساعت برگزاری، ورزشگاه و شهر محل برگزاری

برنامه بازی های جام جهانی

گروه ها

با وارد شدن به این قسمت می توانید از وضعیت گروه ها و بازی های هر گروه با خبر شوید.

شهر ها

در این بخش 12 شهر میزبان جام جهانی قرار دارد که می توانید اطلاعات کامل شهر های میزبان را کسب کنید. در این قسمت نیز گالری تصاویر شهر ها نیز وجود دارد.

شهرهای جام جهانی

استادیوم ها

بخش استادویم ها یکی از جذاب ترین بخش ها است و با انتخاب ورزشگاه مورد نظر می توانید تاریخچه، گالری و اطلاعات جالبی را کسب کنید.

استادیوم های جام جهانی

عکس ها

در این قسمت گالری مرتبط با بازی های جام جهانی وجود دارد. در هنگام انجام بازی های جام جهانی می توانید عکس های لحظه به لظحه را مشاهده کنید. قسمتی در این بخش وجود دارد به نام آخرین عکس ها که تصاویر لحظه به لظحه حواشی و اتفاقات جام را نیز پوشش می دهد.

ویدئو ها

در این بخش هم می توانید ویدئو هر بازی و حواشی جام جهانی را مشاهده فرمائید.

 

بخش های دیگری نیز در این صفحه وجود دارد مانند: مقالات و لباس تیم ها که با رفتن به صفحه اصلی بخش جام جهانی می توانید به این بخش ها دسترسی پیدا کنید.

مقالات جام جهانیلباس تیم های جام جهانی

 

اما قسمتی که سایت ورزش 11 با شروع رقابت ها رونمایی خواهد کرد نتایج زنده است. قسمت نتایج زنده ظاهری کاملا متفاوت با نتایج زنده ایی که تا کنون در سایت های ایرانی دیده اید دارد. در این قسمت عکس های به صورت آنلاین وجود دارد که شما را کاملا در جریان بازی قرار خواهد داد. همچنین دارای ترکیب دو تیم و اطلاعاتی کامل از بازی ها نیز می باشد.

 

سایت ورزش 11 امیدوار است در طول برگزاری این رقابت ها بتواند رضایت شما کاربران عزیز را فراهم کنند و آرزوی اوقاتی خوش را برای شما عزیزان دارد.

ورزش 11 را به دوستان خود معرفی کنید تا آنها نیز از جام جهانی لذت ببرند.

 

برای ورود به صفحه اختصاصی جام جهانی بر روی لینک زیر کلیک کنید

صفحه اختصاصی جام جهانی 2014 برزیل

منبع خبر: ورزش 11

جام جهانی




تاریخ : چهارشنبه 93/3/21 | 12:34 عصر | نویسنده : sajjad | نظر


  • تپل خان
  • فور باکس
  • بک لینک
  • آرزوی سفر