سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

مهر 93 - دنیای فوتبال
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابزار وبلاگ

گواردیولا: از برتری مقابل رم خوشحالیم ولی بی‌نقص نبودیم

1
پپ گواردیولا

پپ گواردیولا

به گزارش ورزش 11، پپ گواردیولا در پی برتری پرگل 7 بر یک شاگردانش در خانه رم در دور سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: تیم بایرن مونیخ این توانایی را دارد تا سر بزنگاه حرکات سرنوشت‌ساز را انجام دهد و این خیلی مهم است ولی این بدین معنا نیست که در این بازی بدون نقص بودیم. در دقایق ابتدایی بازی خیلی خوب نبودیم. در نیمه دوم نیز رم بازی بهتری را به نمایش گذاشت. هرچند از نتیجه به دست آمده خوشحالیم و با این نتیجه به صعود از گروه‌مان خیلی نزدیک‌تر شدیم اما عملکرد تیم بی‌نقص نبود.

وی افزود: در نیمه دوم در مهار دانیله دروسی و میرالم پیانیچ موفق نبودیم که توپ را به ترتیب به ژروینیو و مانوئل ایتوربه رساندند و همین باعث شد تا رم دو یا سه موقعیت خوب گلزنی روی دروازه ما خلق کند ولی به لطف درخشش مانوئل نویر، دروازه‌مان باز نشد. نتیجه واضح بود ولی باید پاسکاری بین بازیکنان تدوام بیشتری داشت و ما در جریان بازی در این فاز خیلی موفق نبودیم.

سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها تصریح کرد: بایرنِ من نسبت به بارسلونایی که داشتم متفاوت است ولی هر دو تیم تیم‌های بزرگی هستند با دو ویژگی بزرگ. هم در بارسا و هم در بایرن این اجازه را پیدا کردم تا عقایدم را در زمین پیاده کنم.

گواردیولای 43 ساله در پایان خاطرنشان کرد: اگر در این بازی اجازه خودنمایی به رم می‌دادیم آنها تیم خطرناکی بودند و می‌توانستند به بایرن ضربه بزنند. دو هفته دیگر با این تیم در آلیانتس آره‌نا دیدار خواهیم کرد که جدال سختی در انتظارمان خواهد بود. اتفاقاتی که در این بازی افتاد به مزاقم خوش آمد. با توجه به نتیجه‌ای هم که در این بازی رقم خورد نمی‌توان تفاوت دو تیم را مورد ارزیابی قرار داد.

منبع خبر: خبرگزاری تسنیم




تاریخ : چهارشنبه 93/7/30 | 4:48 عصر | نویسنده : sajjad | نظر

 

بارسلونا 3-1 آژاکس؛ شاگردان انریکه با برد پا به الکلاسیکو می رود

لیونل مسی

لیونل مسی

به گزارش ورزش 11، در ادامه دیدار‌های نخستین شب از دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) در گروه‌های پنج تا هشت، هفت دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها بارسلونا با نتیجه 2 بر یک از سد میهمان خود آژاکس گذشت. نیمار در دقیقه 7، لیونل مسی در دقیقه 24 و ساندرو رامیرز در دقیقه 90 گل‌های این بازی را برای آبی و اناری‌پ وشان کاتالونیا به ثمر رساندند. تک گل آژاکس را هم انور القاضی در دقیقه 88 زد.

 

گروه F
آپوئل نیکوزیا صفر – پاری‌سن‌ژرمن یک
گل:ادینسون کاوانی (87)

بارسلونا 3 – آژاکس یک

جدول
1- پاری‌سن‌ژرمن 7 امتیاز
2- بارسلونا 6 امتیاز
3- آژاکس 2 امتیاز
4- آپوئل 1 امتیاز

منبع خبر: مرکز خبر ورزش 11




تاریخ : چهارشنبه 93/7/30 | 4:44 عصر | نویسنده : sajjad | نظر

کروس: رونالدو کمک زیادی کرد تا در رئال جا بیفتم

دوشنبه 21 مهر 1393 - 13:46
6
تونی کروس و کریستیانو رونالدو

تونی کروس و کریستیانو رونالدو

به گزارش ورزش 11، تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، تاکید کرد که از حضور در این تیم لذت می برد و از کریس رونالدو به عنوان بهترین بازیکن دنیا نام برد.

کروس که فصل گذشته کمتر فرصت حضور در ترکیب اصلی بایرن را پیدا کرده بود، در تابستان با انتقالی 32 میلیون یورویی به رئال پیوست. او از جو رئال راضی است و از رونالدو به دلیل کمک هایش، تشکر کرد.

او به خبرنگاران گفت:" من می دانم بازی در تیمی که بازیکنانی با کیفیت بسیار بالا دارد چگونه است. همه ما برای یکدیگر احترام قائل هستیم، و روحیه ای عالی داریم. در حال حاضر، بازیکنی بهتر از رونالدو وجود ندارد. او کسی بود که پیش از همه به من کمک کرد، او انسانی بسیار خوب است. از بازی در مادرید لذت می برم. با اینکه مردم شاید مرا باور نداشته باشند، این باشگاه مانند یک خانواده است. احساس می کنم مردم اینجا به من اعتماد دارند."

کروس هنوز نتوانسته زبان اسپانیایی را به طور کامل یاد بگیرد و به همین دلیل،ارتباط برقرار کردن با هم تیمی هایش برایش دشوار است. اما فاش کرد که کارلو آنچلوتی معمولا با زبان انگلیسی با او صحبت می کند و همین شرایط را برای او راحت کرده است.

" وقتی اکثر حرف های بازیکنان تیم تان، یا مربی را نمی فهمید سخت است، من مقداری یاد گرفته ام بنابراین می دانم چه اتفاقی در حال رخ دادن است. وقتی نوبت به من و وظایف من می رسد، مربی مرا پیدا می کند و پس از آن با انگلیسی به من دستورات را می دهد. من خوشحالم شانس این را دارم، که چیزهای جدیدی را تجربه کنم. به نظرم آمدنم به مادرید تصمیم درستی بود. مادرید باشگاهی بزرگی است و جایی بود که من می توانستم بعد از حضور طولانی و موفقم در بایرن، چالش های جدیدی را تجربه کنم. مادرید، بایرن، بارسلونا و چلسی چهار باشگاه عالی حال حاضر هستند. بنابراین من از یکی به یکی دیگر نقل مکان کردم."

منبع خبر: آی اسپورت




تاریخ : سه شنبه 93/7/22 | 5:2 عصر | نویسنده : sajjad | نظر

 

جایزه پای طلای اروپا به آندرس اینیستا رسید

آندرس اینیستا

آندرس اینیستا

به گزارش ورزش 11، جایزه پای طلایی 2014 اروپا به بازیکن باشگاه بارسلونا، آندرس اینیستا رسید.

در بین کاندیدهای دریافت این عنوان نام رونالدو ،وین رونی،آندره آ پیرلو،  مانوئل نویر،  تیاگو سیلوا، فرانک ریبری، تیری آنری، یحیی توره، مارتا داسیلوا نیز به چشم می‌خورد اما در نهایت اینیستا با دریافت بیشترین آرا به این عنوان دست یافت.

لازم به ذکر است جایزه پای طلایی اروپا به بازیکنان بالای 29 سال اهدا می‌شود.

این جایزه هر سال در شهر موناکو به کسی که بیشترین ارا را کسب کند اهدا می‌شود.

پای طلایی فصل 2014 اروپا فردا طی مراسمی به اینیستا اهدا خواهد شد.




تاریخ : سه شنبه 93/7/22 | 4:58 عصر | نویسنده : sajjad | نظر

ژاوی رکورد رائول را در لیگ قهرمانان اروپا شکست

ژاوی هرناندز

ژاوی هرناندز

به گزارش ورزش 11، ژاوی کاپیتان و بازیکن پر افتخار بارسلونا با بازی در برابر پاری سن ژرمن رکورد رائول گونزالس را شکست.

ژاوی هرناندز با حضور در این دیدار که در نهایت با باخت بارسا همراه بود رکورد 143 بازی در لیگ قهرمانان اروپا را که در اختیار هموطن خود رائول گنزالس بود، شکست.




تاریخ : چهارشنبه 93/7/9 | 10:51 عصر | نویسنده : sajjad | نظر

  • تپل خان
  • فور باکس
  • بک لینک
  • آرزوی سفر