سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

شهریور 93 - دنیای فوتبال
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابزار وبلاگ

 

لوانته 0-5 بارسلونا؛ تداوم پیروزی های بارسلونا در شب مصدومیت نیمار


بازیکنان بارسلونا

بازیکنان بارسلونا

اختصاصی ورزش 11، تیم فوتبال بارسلونا در هفته چهارم لالیگا اسپانیا موفق شد در خانه لوانته به پیروزی پر گلی دست پیدا کند.

بارسلونا که برای اولین بار از لباس های دوم خود در این بازی استفاده می کرد با نتیجه 5 بر صفر حریف نه چندان قدرتمند خود را شکست داد و کماکان با 12 امتیاز و بدون گل خورده در صدر جدول لالیگا اسپانیا قرار دارد.

گل های این دیدار را نیمار در دقیقه 34 روی پاس مسی و در موقعیتی تک به تک به ثمر رساند. لوکاس وینترا در دقیقه 42 با خطای که بر روی لیونل مسی در محوطه جریمه مرتکب شد داور این دیدار برای شاگردان انریکه نقطه پنالتی را نشان داد اما در کمال ناباوری لیون مسی فوق ستاره بارسلونا این پنالتی را نتوانست به گل تبدیل کند و ضربه او به بیرون رفت. دقایقی بعد ایوان راکیتیچ با یک شوت سرضرب و زیبا از پیش محوطه جریمه موفق شد گل دوم و اولین گل خودش را با پیراهن بارسلونا در دقیقه 44 به ثمر رساند و نیمه نخست با نتیجه 2 بر صفر پایان رسید.

با شروع نیمه دوم نیمار ستاره برزیلی بارسلونا از ناحیه مچ پا احساس ناراحتی می کرد و از بازی خارج شد و ساندرو رامیرز جایگزین وی شد.

رامیرز که در نیمه دوم به جای نیمار به بازی آمده بود باز هم روی پاس مسی موفق شد گل سوم این دیدار را در دقیقه 57 به ثمر برساند. پدرو رودریگز هم روی پاس ارسالی یوردی آلبا در دقیقه 64 گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. آخرین گل بازی نیز توسط لیونل مسی روی که ضربه چیپ و با اشتباه دروازه بان لوانته در دقیقه 77 به ثبت رسید.

 

بارسلونا با این نتیجه 12 امتیازه شد و کماکان به صدر نشینی خود در لالیگا اسپانیا ادامه داد.

منبع خبر: مرکز خبر ورزش 11




تاریخ : دوشنبه 93/6/31 | 1:13 عصر | نویسنده : sajjad | نظر

 

لوئیس انریکه: سوارز خرید خوبی است حتی اگر بازی نکند

لوئیس انریکه

لوئیس انریکه

به گزارش ورزش 11، لوئیس انریکه پیش از دیدار امشب تیمش مقابل لوانته اظهار داشت: لوانته این فصل را آن طور که من انتظار داشتم، شروع نکرد و این یک بازی حساس است. ما با قدرت دفاعی و توپ‌های بلندشان آشنایی داریم و قصد داریم از این جهات برتر باشیم. فکر نمی‌کنم لوانته تیمی باشد که مشکلات زیادی مقابلش داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر آنها 10 نفره دفاع کنند، چه راهکاری دارید، گفت: با توانایی‌های تیممان با آنها مقابله می‌کنیم. در طول فصل مقابل رقبایی دفاعی‌تر از آنها هم بازی خواهیم کرد.

وی در خصوص حضور نیمار در میلان در تعطیلات خاطرنشان کرد: این مسئله مرا آزار نمی‌دهد. این زندگی شخصی او است و بازیکنان می‌دانند که باید چه کارهایی انجام بدهند. آنها باید از زندگی خودشان لذت ببرند. من در اوقات فراغتم وقتم را با فرزندانم سپری می‌کنم. بازیکنانم خودانگیزه هستند و از زندگی خودشان لذت می‌برند.

سرمربی بارسلونا درباره استفاده چرخشی از مسی اضافه کرد: این به این بستگی دارد که تیم به چه چیزهایی نیاز دارد. تلاش می‌کنم به بهترین شکل این مسئله را مدیریت کنم. اگر ببینم که با بازی دادن مداوم به او عملکردش افت نمی‌کند، این مسدله را ارزیابی می‌کنم.

انریکه افزود: لوییز سوارز در تمرینات سخت تلاش می‌کند و مزایای جالبی را در اختیار تیم ما قرار می‌دهد. او خودش را به خوبی نشان می‌دهد. سوارز حتی با اینکه بازی نمی‌کند، خرید خوبی است. کار من انتخاب کردن است اما هم ترشتگن و هم براوو مانند سایر بازیکنان تیم واقعا عالی کار می‌کنند.

وی اعلام کرد: همسر من بسیار منتقد است و بنابراین وقتی به خانه می‌روم، از تمجید خبری نیست؛ او باعث می‌شود که در آسمان‌ها سیر نکنم. تمجیدها شما را ضعیف می‌کنند. در حال حاضر به آن خوبی نیستیم و وقتی شکست می‌خوریم هم به آن بدی نیستیم.

 




تاریخ : یکشنبه 93/6/30 | 2:55 عصر | نویسنده : sajjad | نظر

 

مانژوکیچ دو هفته خانه نشین شد

 

ماریو مانژوکیچ

ماریو مانژوکیچ

به گزارش ورزش 11ماندزوکیچ که در دیدار برابر المپیاکوس در لیگ قهرمانان اروپا در برخورد با بازیکن حریف دچار شکستگی استخوان بینی شده بود روز پنجشنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت و به احتمال فراوان به مدت دو هفته قادر نخواهد بود در میادین فوتبال ظاهر شود.


به گزارش تسنیم، بنا به اعلام پزشک جراح ماندزوکیچ این بازیکن مجبور است برای مدتی در بازگشت به میادین فوتبال از ماسک مخصوص استفاده کند.




تاریخ : شنبه 93/6/29 | 2:15 عصر | نویسنده : sajjad | نظر

 

اشتایگر : بایرن امسال قوی تر از پارسال است

اشتایگر

اشتایگر

اختصاصی ورزش11،باستین شواین اشتایگر هابک آلمانی تیم بایرن مونیخ در پاسخ به انتقالادت مربوط به بازی بایرن در این فصل گفت:

بایرن در این فصل قدرتمندتر از سال گذشته است.

 

شواین افزود: با بازگشت مصدوم های تیم، ما میتوانیم دست نیافتنی شویم چون بازی بایرن با نبود بازیکنی همچون ریبری تغییر خواهد کرد که باب میل هواداران نمی باشد، واقعا در دیدار مقابل سیتی ما خوب بازی کردیم ولی نتوانستیم توپ هایمان را وارد دروازه هارت کنیم.  دیگر نمیخواهیم در مقابل هامبورگ این مشکل تکرار شود.

 

درپایان اشتایگر به هواداران بایرن امید واری داد که با رو فرم آمدن روبن و بازگشت ریبری و دیگر مصدومان تیم بایرن همان تیم قدرتمند فصل گذشته و حتی بهتر می شود.

 

 

مترجم : جوادصفری

منبع خبر: مرکز خبر ورزش 11




تاریخ : شنبه 93/6/29 | 1:57 عصر | نویسنده : sajjad | نظر

تیم های محبوب




تاریخ : پنج شنبه 93/6/20 | 4:55 عصر | نویسنده : sajjad | نظر

  • تپل خان
  • فور باکس
  • بک لینک
  • آرزوی سفر