سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

فروردین 93 - دنیای فوتبال
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابزار وبلاگ

رئال‌مادرید با فتح ال‌کلاسیکو قهرمان جام‌حذفی شد


آخرین ال کلاسیکوی فصل در فینال جام حذفی اسپانیا با نتیجه دو بر یک به سود رئال‌مادرید به پایان رسید.


در دیداری حساس در فینال رقابت‌های جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپادل‌ری تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در ال‌کلاسیکویی دیگر به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود رئال مادرید به پایان رسید تا قوهای سپید مادرید برای نوزدهمین بار عنوان قهرمانی جام حذفی را از آن خود کنند.

بارسلونا در این دیدار با ترکیب پینتو (دروازه‌بان)، دنی آلوس، خاویر ماسکرانو، بارترا، خوردی آلبا، ژاوی هرناندز، سرخیو بوسکتس، آندرس اینیستا، نیمار، لیونل مسی و سسک فابرگاس وارد میدان شده بود.

در ترکیب بارسا پویول و پیکه مدافع به دلیل مصدومیت غایب بودند.

رئال مادرید نیز با ترکیب ایکر کاسیاس (دروازه‌بان)، کارواخال، پپه، سرخیو راموس، کوئنترائو، ژابی آلونسو، لوکا مودریچ، آنخل دیماریا، ایسکو، گرت بیل، کریم بنزما پا به فینال این رقابت‌ها گذاشته بود.

در ترکیب رئال مادرید نیز کریستیانو رونالدو به دلیل مصدومیت غایب بزرگ میدان بود.

آنخل دی‌ماریا خیلی زود و در دقیقه 11 روی پاس کریم بنزما و در صحنه‌ای مشکوک به آفساید صاحب توپ شد و با ضربه‌ای زیبا موفق شد گل نخست رئال و این دیدار را به ثمر برساند تا قوهای سپید مادرید یک بر صفر از حریف سنتی خود پیش بیافتند.

نیمه نخست این مسابقه با وجود حملات بارسلونا و نیز ضدحملات خطرناک رئال مادرید با همان نتیجه یک بر صفر به سود رئال خاتمه یافت.

در دقیقه 68 بارترا مدافع پیش‌تاخته بارسلونا روی ضربه کرنر و به ضربه‌ای سر موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند اما این پایان کار نبود و در شرایطی که بارسلونا در تدارک حملات گسترده برای زدن گل دوم بود، گرت بیل روی استارتی سریع موفق شد به زیبایی دروازه بارسلونا را باز کرده و در دقیقه 85 نتیجه را 2 بر یک به سود رئال کند.

این دیدار در نهایت با همین نتیجه 2 بر یک به سود رئال مادرید به پایان رسید.

در این مسابقه پپه، ژابی آلونسو و ایسکو از رئال مادرید و نیمار و ماسکرانو از بارسلونا کارت زرد گرفتند.

بدین ترتیب بارسلونا در ناکامی‌های این روزهای خود هت‌تریک کرد و پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا در هفته گذشته و شکست مقابل گرانادا و کمرنگ شدن امیدهای قهرمانی در لالیگا، در جام حذفی هم ناکام ماند.







تاریخ : جمعه 93/1/29 | 10:45 عصر | نویسنده : sajjad | نظر

برترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا


مهاجم غنایی تیم فوتبال العین امارات در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا و مهاجم سپاهان در رده سوم قرار دارد.


هفته پنجم پیکارهای لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه و چهارشنبه هفته گذشته انجام شد و برخی تیم‌ها تکلیف صعود و یا حذف‌شان از این مسابقات مشخص شد.

در میان گلزنان برتر لیگ قهرمانان، آساموا ژیان مهاجم 28 ساله و غنایی تیم فوتبال العین امارات با به ثمر رساندن 7 گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

ژیان سه گل از 7 گل خود را به تیم فوتبال تراکتورسازی زده و زمینه‌ساز حذف نماینده کشورمان هم شده است.

پس از این مهاجم غنایی، ناصر الشمرانی از الهلال عربستان با 5 گل در رده دوم قرار دارد.

این بازیکن که تیمش با سپاهان ایران همگروه است تنها در دو دیدار موفق شده 5 بار گلزنی کند، هت‌تریک در بازی با السد قطر و دو گل در دیدار با الاهلی زمینه‌ساز حضور این بازیکن در رده دوم جدول گلزنان است.

در رده سوم گلزنان لیگ قهرمانان هم 7 بازیکن به طور مشترک با 4 گل زده قرار دارند که در این میان مهدی شریفی مهاجم جوان و 21 ساله تیم فوتبال سپاهان ایران هم حضور دارد.

مهاجم ایرانی سپاهان سه بار در دیدار مقابل السد در دو دیدار رفت و برگشت گل زده و یک گل هم وارد دروازه الهلال کرده است.

*به گزارش فارس، رده‌بندی برترین گلزنان به شرح زیر است:

1- آساموا ژیان، العین امارات، 7 گل

2 - ناصر الشمرانی، الهلال عربستان، 5 گل

3- بارادا، الجزیره امارات، 4 گل

مختار فلاته، الاتحاد عربستان، 4 گل

نیلمار، الجیش قطر، 4 گل

دائه کیم، پوهانگ استیلرز کره، 4 گل

مهدی شریفی، سپاهان ایران، 4 گل

واگنر لاو، شاندونگ چین، 4 گل

اوچه، الریان قطر، 4 گل




تاریخ : جمعه 93/1/29 | 10:42 عصر | نویسنده : sajjad | نظر

آرسنال بالاتر از اورتون در رده چهارم قرار گرفت


تیم فوتبال آرسنال سه شنبه شب با غلبه بر وستهام به رده چهارم لیگ برتر انگلیس صعود کرد.


آرسنال در این دیدار عقب افتاده هفته 34 لیگ برتر با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و از اورتون که چهارشنبه شب میزبان کریستال پالاس خواهد بود، پیش افتاد.

پودولسکی در دقایق 44 و 78 و اولیور جیرود در دقیقه 55 گل های آرسنال را به ثمر رساندند.

آرسنال با این پیروزی 67 امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر بالاتر از اورتون، رقیب اصلی خود برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

این دو تیم در صورت حفظ رده چهارم در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهند بود.

آرسنال در 17 سال گذشته همواره در لیگ قهرمانان حضور داشته است.

لیورپول، چلسی و منچسترسیتی با 77، 75 و 70 امتیاز در رده های اول تا سوم لیگ برتر قرار دارند.







تاریخ : چهارشنبه 93/1/27 | 9:7 صبح | نویسنده : sajjad | نظر

دورتموند با شکست وولفسبورگ به فینال رسید


بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی جام حذفی آلمان میزبان وولفسبورگ بود و موفق شد با پیروزی 2 بر صفر به فینال راه یابد.


 بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی جام حذفی آلمان میزبان وولفسبورگ بود دورتموندی ها از همان دقایق ابتدایی بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند و قدرت خود را به حریف دیکته کرده بودند.

بازی شناور و سریع شاگردان کلوپ اجازه ی هنرنمایی را از وولفسبورگ گرفته بود. مارکو رویس در این دیدار نیز به مانند بازی های گذشته نمایش خیره کنند ای داشت حرکات پا به توپ رویس در نیمه نخست دفاع حریف را از هم پاشید او در دقیقه 16 بازی با نفوذ از جناح راست موفق شد با پاس به عقبی که برای میخیتاریان مهیا کرد بنیان گذار گل نخست بازی شود.

وولفسبورگ در اواسط نیمه اول کمی از فشار دورتموند کاست آن ها می توانستند با ضربه ی سر مالاندا به گل تساوی برسند اما با بد شانسی توپ به تیرک دروازه ی وایدن فلر خود و در برگشت هم دی بروین نتوانست توپا را وارد دروازه کند.

درخشش رویس همچنان ادامه یافت او در اواخیر نیمه نیز بتوانست با تکنیک فوق العاده ی خود از دفاع چپ وولفسبورگ عبور کند و با پاس توی عرض برای روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی دورتموند را به گل دوم بازی برساند.

نیمه دوم را دورتموندی ها بیشتر به حفظ نتیجه پرداختند و به خوبی بازی را کنترل کردند آن ها در چند صحنه شانس هایی هم برای گلزنی داشتند اما بی دقتی در ضربات آخر و درخشش دروازه بان وولفسبورگ مانع از افزایش اختلاف شد البته لواندوفسکی بازهم در این نیمه گلزنی کرد ولی داور گل او را به دلیل آفساید مردود اعلام نمود.

وولفسبورگ در نیمه دوم زهر دار شده بود آن ها شانس های فوق العاده ای برای گلزنی داشتند ضربه ی مالاندا روی خط شش قدم و در حالتی تک به گل به آسمان فرستاده شد تا او را بدون شک مرد بد شانس این بازی بمانیم هافبک وولفسبورگ دقایقی بعد هم موقعیتی برای گلزنی بدست آورد اما وایدن فلر به کمک سوکراتیس مانع از به ثمر رسیدن گل شدند مالاندا نیز در این صحنه مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد تا ناکامی های او کامل شود.

با این نتیجه دورتموند راهی فینال دی اف بی پوکال شد و باید به انتظار بازی فردا شب بایرن و کایزرسلاترن بنشیند تا به احتمال فراوان شاهد یک دیرکلاسیکر دیگر در بازی نهایی باشیم.






تاریخ : چهارشنبه 93/1/27 | 9:6 صبح | نویسنده : sajjad | نظر

پرسپولیس باعث سنگینی بدهی مالیاتی وینگادا


نایب‌رییس اول فدراسیون فوتبال گفت: در شرایطی که وینگادا تنها 5 ماه در ایران کار کرده اما مالیاتش براساس قرارداد دو ساله به ثبت رسیده که در این چند سال مشمول جرایم سنگینی هم شده است!


سیدهادی آیت‌اللهی درباره آخرین وضعیت حل مشکل مالیاتی سرمربی تیم ملی فوتبال المپیک گفت: ما قرارداد وینگادا با باشگاه پرسپولیس را خواستیم تا وضعیت آن را بررسی کنیم. در این قرارداد قید شده که مالیات آن بر عهده پرسپولیس است. متصور بودیم صرفا مالیات مبلغی که بر اساس نظر فیفا تعیین شده بود به جای مانده است اما با دریافت مدارک لازم را در این مورد متوجه شدیم طبق اسناد اداره مالیات، کل قرارداد دو ساله وینگادا با پرسپولیس مشمول مالیات شده است در حالی این مربی تنها 5 ماه در پرسپولیس کار کرده بود!

به گزارش ایسنا، وی افزود: مالیات کل قرارداد دو ساله وینگادا با پرسپولیس رقم سنگینی می‌شود. متاسفانه از چند سال پیش تاکنون هیچ کدام از مسئولان باشگاه پرسپولیس هم مراجعه‌ای به اداره مالیات برای حل این موضوع نداشته‌اند و این باعث شده تا جرایم زیادی هم به این مالیات برجای مانده افزوده شود و در حال حاضر رقم بسیار سنگینی شده است.

آیت‌اللهی با بیان اینکه مشکل را نهایتا مسئولان باشگاه پرسپولیس باید حل کنند، به ایسنا گفت: آنها باید با حضور و مذاکره با مسئولان اداره مالیات تلاش کنند تا بخش قابل توجهی از این رقم به خاطر افزایش مدت فعالیت ثبت و احیانا جرایم آن کسر شود و همین طور بتوانند آن را تقسیط کنند. در هر حال حضور این مربی در ایران و شروع فعالیتش با تیم ملی المپیک هم منوط به حل این مشکل شده که امیدوارم هرچه زودتر انجام شود تا تیم المپیک بیش از این معطل حضور سرمربی‌اش نماند.

مسئول کمیته فنی و توسعه فدراسیون در واکنش به اینکه شروع تمرینات تیم المپیک با هومن افاضلی بدان معناست که نهایتا با او برای حضور در کادر فنی به توافق رسیده‌اید، خاطرنشان کرد: بالاخره یک صحبت هایی انجام شده است و ایشان تمرینات را زیر نظر گرفته‌اند.



تاریخ : سه شنبه 93/1/26 | 8:49 عصر | نویسنده : sajjad | نظر

  • تپل خان
  • فور باکس
  • بک لینک
  • آرزوی سفر